اخبار کانادا

جریمه ۹ فروشگاه دلاراما به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

جریمه ۹ فروشگاه دلاراما به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

جریمه ۹ فروشگاه دلاراما به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش Montreal CTV، هیئت ایمنی محل کار کبک (CNESST) عصر پنج‌شنبه در بیانیه‌ای خبر از صدور درمجموع ۱۱ برگه جریمه به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشت عمومی برای ۹ فروشگاه دلاراما داده ولی هیچ جزئیاتی از تخلفات صورت گرفته یا میزان جریمه‌ها را اعلام نکرده است. این شعبات در مناطق کبک سیتی، گاسپسی، یاماسکا، سن ژان سور ریشلیو، ساگوئن و ولیفیلد واقع‌شده‌اند.

جریمه‌های صادرشده ممکن است بین ۱۷۵۲ تا ۳۵۰۲ دلار متغیر باشد. در صورت تکرار جرم، این مبلغ می‌تواند تا ۱۴ هزار دلار افزایش یابد. گفتنی است از ۱۳ مارس سال گذشته بازرسان این هیئت از ۶۸ شعبه فروشگاه دولاراما بازدید کرده‌اند که این بازدیدها منجر به صدور ۱۲۴ درخواست برای اصلاح یک وضعیت مشکل‌ساز شد. از سوی دیگر این شرکت هر نوع تخلف خود را انکار کرده و می‌گوید از زمان شروع همه‌گیری، پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی اجرا کرده است. این شرکت بیش از ۳۶۰ فروشگاه در کبک را اداره کرده و بیش از پنج هزار کارمند دارد.

در خاتمه گفتنی است پیش‌ازاین در نیوبرانزویک، مقامات بهداشت عمومی استان دستور بسته شدن ۹ فروشگاه در زنجیره دلاراما را به مدت ۴۸ ساعت و به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا صادر کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا