زیبایی و مد

سلبریتی های هالیوود از چه عطرهایی استفاده می کنند

بارها شنیده‌ایم که عطر هر شخص معرف شخصیت اوست؛ اما درمورد هنرمندان شاخصی با درآمدهای میلیون‌دلاری که هیچ محدودیتی ازنظر هزینه ندارند و از مشورت خانه‌های بزرگ مد نیز بهره می‌برند این گفته معنای دیگری می‌یابد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی عطر مورد استفاده 5 سلبریتی مطرح در هالییود می‌پردازد.

1- بیانسه

در هنگام حضور بیانسه در لندن برای اجرای تور رنسانس، هوادران از خریدهای او از خانه مد هاررودز پی به عطر مورد علاقه این خواننده افسانه‌ای بردند.

عطر محبوب بیانسه بای کیلیان انجلز شیر است که ادوپرفیومی است زنانه مردانه و رایحه آن به گروه بویایی شرقی وانیلی تعلق دارد. طبع این عطر گرم و طعم آن شیرین و کمی تلخ است.

برند کیلیان شیشه 100 میلی‌لیتری انجلز شیر را 380 دلار می‌فروشد. در ایران 100 میلی‌لیتر از این عطر از 18 تا 25 میلیون تومان فروخته می‌شود و سمپل 1.5 میلی‌لیتری آن نیز به قیمت 550 هزار تومان قابل تهیه است.

2- تیلور سوئیفت

با دقت و حوصله‌ای که سوئیفتی‌ها در پیدا کردن نکات مخفی در ویدیوهای تیلور دارند، بعید بود نتوانند عطر مورد علاقه او را در پس زمینه مصاحبه‌اش در مستند میس امریکنا تشخیص دهند.

عطر محبوب تیلور سوئیفت تام فورد سانتا بلاش است.  علاقه تیلور سوئیفت به بوی چوب را پیش از این هم مجری یکی از تاک‌شوهای وی آشکار کرده بود.

تام فورد سانتا بلاش، ادوپرفیومی گرم و تند است که به گروه بویایی شرقی چوبی تعلق دارد. برند تام فورد شیشه 50 میلی‌لیتری سانتا بلاش را به قیمت 295 دلار می‌فروشد. در ایران 50 میلی‌لیتر از این عطر قیمتی بین 14.5 تا 2 میلیون تومان دارد.

3- هیلی بیبر

مدل نام‌آشنای ویکتوریا سیکرت که از صاحبان برند آرایشی «رود» نیز هست، شیفته رایحه یاس و گل صدتومانی به کار رفته در عطر «ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک» است. بیبر در مصاحبه با نشریه بازار این ادوپرفیوم فرانسوی را، عطر محبوب چند سال از زندگی‌ خود نام برده که مدام به سراغ آن برمی‌گردد. فلور نارکوتیک، عطری مردانه-زنانه است و رایحه‌ای شیرین و کمی تلخ دارد که در گروه بویایی گلی‌میوه‌ای جای می‌گیرد.
برند اکس نیهیلو 100 میلی‌لیتر از این عطر ملایم را به قیمت 280 یورو می‌فروشد. در حال حاضر موجودی این عطر در تمام سایت‌های فروش عطر و ادکلن به پایان رسیده است.

4- ادل

این خواننده انگلیسی مشهور از دوران نوجوانی تا کنون به ادوپرفیوم شیرین خود از برند دیور وفادار مانده است. دیور هیپنوتیک پویزن، رایحه‌ای شرقی وانیلی و طبعی گرم دارد.

این عطر زنانه در آمازون به قیمت 139.9 دلار موجود است و در ایران بین 10 میلیون تا 16 میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می‌رسد. غلظت ادوتویلت هیپنوتیک پویزن نیز با قیمتی دیگر قابل دسترسی است.

 

5- ریانا

از جنیفر لارنس گرفته تا آندره لئون تالی، ژورنالیست مشهور دنیای مد همگی درمورد بوی خوب ریانا صحبت کرده‌اند و این موضوع همه را درمورد عطری که این خواننده باربادوسی آمریکایی به خود می‌زند کنجکاو کرده‌است. این عطر بحث‌برانگیز، بای کیلیان لاو دونت بی شای، ادوپرفیومی گرم و شیرین است که رایحه‌ای شرقی وانیلی دارد. رایحه غالب این عطر ترکیبی است از نرولی (روغن شکوفه نارنج و مارشمالو.

برند بای کیلیان 1.7 اونس (= 50.275 میلی‌لیتر) از این ادوپرفیوم زنانه را به قیمت 295 دلار می‌فروشد. این عطر از برند فرانسوی بای کیلیان فعلاً در ایران ناموجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا