اخبار کانادا

جان توری خواستار حذف درگیری های مسلحانه به کمک تمامی سطوح دولت می باشد

جان توری خواستار حذف درگیری های مسلحانه به کمک تمامی سطوح دولت می باشد

جان توری خواستار حذف درگیری های مسلحانه به کمک تمامی سطوح دولت می باشد
با وجود اینکه تنها 30 روز از آغاز سال 2020 گذشته، اما به گفته پلیس تورنتو در این شهر تاکنون 23 مورد تیراندازی گزارش شده است.

روز سه شنبه، شهردار John Tory با دیگر شهرداران، نمایندگان هر شهر و روسای پلیس سراسر GTA، و Joël Lightbound، دبیر پارلمان وزارت امنیت عمومی، Bill Blair رئیس بخش اورژانس، و وکیل انتاریو ژنرال Sylvia Jones، در رابطه با چالش های موجود پیرامون درگیری های مسلحانه و باندهای خشن منطقه دیدار و گفتگو نمود.

این نشست که در شهرداری تورنتو برگزار گشته، بیانیه مشترکی منتشر نموده و در مجموع از تمامی سطوح دولتی خواستار کمک به حذف خشونت از طریق تشدید و افزایش مجازات ها و جرایم موجود در این حیطه و انتشار پیامی مبنی بر غیر قابل قبول بودن درگیری های مسلحانه و وجود عواقب سنگین در سیستم عدالت و مجازات به ویژه تمرکز بیشتر بر دستبندهای الکترونیکی برای متخلفین سابقه دار در این حیطه گشت.

همچنین این نشست خواهان افزایش سرمایه گذاری در حوزه امنیت مرزی و جلوگیری از قاچاق اسلحه می باشد، چرا که اکثر سلاح های توقیف شده، اسلحه هایی غیرقانونی متعلق به ایالات متحده می باشند.

اعضای این نشست معتقدند که علاوه بر پلیس، سایر بخش های دولتی شهری و منطقه ای، پلیس استانی تورنتو، RCMP، مامورین امنیتی مرزی و واحد اجرای قانون ایالات متحده نیز بایستی در این راستا با یکدیگر همکاری و مشارکت نمایند.

در توافقنامه بین ارگان های حکومتی آمده است که شهرداری ها به منظور کمک به برنامه های حمایتی برای کودکان و خانواده های در معرض خطر، به سرمایه گذاری های مازادی از سوی دولت های استانی و فدرال نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا